Pasul 1. Cont client
Pentru a putea plasa o comandă, este necesar să vă creați un cont de client sau să completați formularul de comandă.
Vă invităm să citiți informațiile cu privire la politica de confidențialitate, apoi:
Vă rugăm să dați click pe butonul Contul meu, urmat de butonul Înregistrează și să completați câmpurile obligatorii. Dacă aveți deja cont, introduceți adresa de e-mail și parola folosind butonul Contul meu, din partea dreaptă-sus, a site-ului.
Contul vă ajută să aveți acces permanent la statusul și istoricul comenzilor dumneavoastră.
Pasul 2. Alegerea/Adăugarea produselor
Atunci cand produsul este în stoc (simbolul coșului de cumparaturi fiind maron deschis), produsul poate fi adăugat în lista de cumpărături, fiind vizibil în partea dreaptă-jos a site-ului.
În funcție de cantitatea disponibilă afișată în pagina produsului, puteți elimina/adăuga produsele, folosind butoanele – și +. În momentul în care produsele dorite au fost adăugate în coșul de cumpărături, vă rugăm să apăsați pe butonul albastru Cumpără, apoi din pagina coșului, după revizuirea produselor, apăsați Finalizează comanda.
Pasul 3. Înregistrarea comenzii
Înregistrarea comenzii se face completând 3 pași simpli → Metodă livrare → Metodă Plată → Revizuire finală. Puteți opta în funcție de preferință: livrarea la domiciliu prin Curier sau ridicarea produselor de la Domeniul Dambu Morii din Timisu de Jos.
Pentru livrarea la domiciliu trebuie să adăugați adresa în cazul în care nu se află deja în listă sau să o selectați din listă cu ajutorul butonului Alege, dacă ați mai plasat comenzi pe acest site.
→Click pe butonul Continuă
Trebuie să adăugați o adresă de facturare. Proforma este emisă automat de sistem și datele trebuie să fie corecte și complete. Atenție! Dacă doriți factură pe persoană juridică, trebuie să bifați Persoana juridica și să completați CUI-ul firmei, iar datele se autocompletează ulterior. Factura este emisă automat de sistem și datele trebuie să fie corecte și complete.
→Click pe butonul Continuă
Vă rugăm să vizualizați cu atenție produsele adăugate în coș, datele de livrare/facturare, termenul de procesare și livrare și mențiunile legate de disponibilitatea produselor, înainte de a finaliza plata.
Informații importante – Va rugăm să citiți cu atenție termenul de procesare și livrare, informațiile cu privire la stoc.
→Click pe butonul Plasează comanda pentru a fi direcționat pe pagina securizată de plată.
Pasul 4. Finalizarea plății
Finalizarea plății se face adăugând pe pagina securizată a procesatorului de plată datele corecte ale cardului dumneavoastră sau cu plata la curierul nostru care va livra comanda. Completați cu atenție datele cardului, apoi apăsați butonul Autorizează pentru a autoriza tranzacția prin sistemul 3D Secure. → Introduceți parola 3DSecure primită prin SMS sau stabilită cu banca emitentă a cardului și apăsați butonul Submit.
Felicitări, comanda a fost înregistrată și o puteți urmări la secțiunea Comenzi din contul dumneavoastră! Notificările se trimit pe adresa de e-mail, va rugăm să verificați și folderul spam.
Atenție! În cazul în care plata nu a fost finalizată, iar comanda nu a intrat în stadiul Plată aprobată și este doar Înregistrată în sistem, aceasta nu va fi procesată.
Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și poate fi achitată doar în primele 2 de ore, folosind butonul de reluare plată din istoricul comenzii, prezent la Informatii facturare sub următoarea formă „Comanda nu este achitată. Pentru a reîncerca plata click Reîncearcă plata”. Dacă plata nu este finalizată, după 24 de ore de la înregistrare, la această secțiune, regăsiți următoarea informare „Comanda nu mai poate fi achitată, deoarece de la data plasării acesteia au trecut mai mult de 24 ore.” și trebuie să plasați o nouă comandă.